Dugnadsinstruks – Billettsalg i Skjettenhallen

1.    Generelt for alle dugnadsvakter

#Beskrivelse
1.1

Alle dugnadsvakter møter opp til avtalt tid i henhold til dugnadsoversikten. Lagets dugnadsansvarlig setter opp fordeling av vakter i vaktlisten. Vaktliste finnes på nettsidene til Skjetten Håndball.

Oppmøte minst 1 timer og 30 minutter før første kampstarter. Husk at lagene ofte kommer 1 time før kampstart

Kampansvarlig leder arrangementet og fungerer som tilsynsvakt.

1.2Alle dugnadsvakter tar enten med vaffelrøre eller kake/gjærbakst i henhold til vaktliste.
1.3Alle dugnadsvakter må kjenne branninstruks og evakueringsplan. Hver rolle vil få sin oppgave ved evakuering. Se hver enkelt instruks.
1.4Ingen dugnadsvakter forlater vakten før dette er avklart med Kampansvarlig. Vi er alle kollektivt ansvarlig for å gjennomføre dugnaden og sørge for at alt forlates slik vi forventer å finne det ved neste dugnad.

2.    Dugnadsinstruks Billettansvarlig

#Beskrivelse
2.0

Som billettansvarlig har du som oppgave å selge inngangsbilletter og sørge for at noen selger lodd.

Ved brannalarm har du ansvaret for å evakuere tribunene og toalettene oppe sammen med kioskvakten

·         Alle skal evakueres ved alarm uavhengig om det brenner eller ikke

·         Dersom det er mulig skal alle evakueres ut på den øvre skoleplassen og samles ved svømmehallen. Husk å holde folk unna rundkjøringen, der skal brannvesenet kjøre sine biler.

De andre vaktene har ansvaret for følgende del av evakueringen:

·         Sekretariat evakuerer parketten

·         Kiosken evakuerer tribunen og toaletter i 2.etg

·         Kampansvarlig møter brannvesenet

2.1Sett opp bord og stol som du finner inne i kiosken. Sett 2 av barkrakkene slik at dobbeltdøren inn til tribunen står åpen. Lås døren i andre enden av tribunen.
2.3Legg plakat om VIPPS og grasrotandel på bordet. Koble opp kortterminal
2.4Inngangsbilletten koster 60 kr per voksen. Barn opp til 16 år er gratis. Fullverdige medlemmer har fri inngang, inntill videre må vi stole på på folk at de er medlem. Husk fri inngang også skal registreres på kortterminalen med egen varegruppe. Du må dessverre legge inn 0kr som sum og trykke på VIPPS eller kortbetaling.
2.5Sørg for å være i gang med billettsalget i god tid før første kamp.
2.11Etter siste kamp, rydd bordet og stolen inn i kiosken.
2.12Rydd tribunen for søppel og flasker. Flasker settes i kiosken.
2.13Ta med søppel fra kiosken og kast denne i skolens konteiner i Nybakveien.
2.14Tusen takk for innsatsen!! Husk å gi beskjed til kampansvarlig før du går 🙂